sâmbătă, 21 martie 2015

Este falsificat Ioan 10:38? Nu!

Este falsificat textul "Tatăl este în Mine şi Eu sunt în Tatăl." Ioan 10:38? În original ar fi fost ""Tatăl este cu Mine şi Eu sunt cu Tatăl."?

Dumnezeu - prin duhul său - este în toţi credincioşii adevăraţi, dintre care cel mai însemnat este Fiul său unic-născut, în care Dumnezeu locuieşte în sens plenar, găsindu-şi toată plăcerea în el. Duhul său este liantul ce te face să fi în Dumnezeu şi Dumnezeu să fie în tine.

2Petru 1:17. Căci El a primit de la Dumnezeu Tatăl cinste şi slavă, atunci când, din slava minunată, s-a auzit deasupra Lui un glas care zicea: "Acesta este Fiul Meu preaiubit în care Îmi găsesc plăcerea."  
Efeseni 4:6 Este un singur Dumnezeu şi Tată al tuturor (inclusiv al Fiului), care este mai presus de toţi (inclusiv de Fiul), care lucrează prin toţi (credincioşii) şi care este în toţi (credincioşii).

Textul este explicabil foarte uşor:
1Ioan 4:13
Cunoaştem că rămânem în El şi că El rămâne în noi prin faptul că ne-a dat din duhul său.
Şi noi am văzut şi mărturisim că Tatăl a trimis pe Fiul ca să fie Mântuitorul lumii.
Cine va mărturisi că Isus este Fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu rămâne în el, şi el în Dumnezeu.
Şi noi am cunoscut şi am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu faţă de noi. Dumnezeu este dragoste; şi cine rămâne în dragoste rămâne în Dumnezeu, şi Dumnezeu rămâne în el.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu