marți, 12 martie 2024

STATELE UNITE ALE EUROPEI

 

FIARELE DIN APOCALIPSA - ÎMPĂRĂŢIILE DIN TIMPUL SFÂRŞITULUI

 

Într-o oarecare măsură, limbajul din Daniel 7:6 se aseamănă cu cel din Apocalipsa 13:1

 

Daniel 7:6

 

După aceea m-am uitat mai departe şi iată o alta ca un pardos, care avea pe spate patru aripi ca o pasăre; fiara aceasta avea şi patru capete şi i s-a dat stapanire.

 

Apocalipsa lui Ioan 13

 

1. Apoi am stat pe nisipul mării. Şi am văzut ridicându-se din mare o fiară cu zece coarne şi şapte capete; pe coarne avea zece cununi împărăteşti, şi pe capete avea nume de hulă.

 

Explicaţiile cercetătorilor Bibliei converg – tind spre acelaşi punct de vedere, că fiara din Daniel 7:6 este Împărăţia Greco-Macedoneană în expansiunea sa cea mai mare, la scurt timp după care s-a dezmembrat în patru regate.

 

Pe baza acestor paralele din Biblie am putea concluziona că în Cartea Apocalipsa este vorba ca şi în cazul expansiunii Greco-Macedoniei, de o expansiune a Impărăţiei Romei, până acolo încât atinge apogeul, după care se împarte (divide) în şapte super-state – am putea spune de talie continentală.

 

Apariţia statelor mari, continentale (şapte la numar), va fi urmată de un război aprig între ele, în care patru superputeri continentale se vor lupta între ele, o alinaţă formată din trei superstate va fi înfrântă de un alt superstat, care va fi condus de Antichrist, ceea ce va duce la instaurarea dictaturii lui, la scară mondială:

Daniel 7:

7. După aceea m-am uitat în vedeniile mele de noapte şi iată că era o a patra fiară, nespus de grozav de înspăimântătoare şi de puternică; avea nişte dinţi mari de fier, mânca, sfărâma şi călca în picioare ce mai rămânea; era cu totul deosebită de toate fiarele de mai înainte şi avea zece coarne.

 

8. M-am uitat cu băgare de seamă la coarne şi iată că un alt corn mic a ieşit din mijlocul lor, şi dinaintea acestui corn au fost smulse trei din cele dintâi coarne. Şi cornul acesta avea nişte ochi ca ochii de om şi o gură care vorbea cu trufie.

 

19. În urmă am dorit să ştiu adevărul asupra fiarei a patra, care se deosebea de toate celelalte; şi era nespus de grozavă: avea dinţi de fier şi gheare de aramă, mânca, sfărâma şi călca în picioare ce rămânea;

 

20. şi asupra celor zece coarne pe care le avea în cap, şi asupra celuilalt corn care ieşise şi înaintea căruia căzuseră trei; asupra cornului acestuia care avea ochi, o gură care vorbea cu trufie şi avea o înfăţişare mai mare decât celelalte coarne.

 

23. El mi-a vorbit aşa: "Fiara a patra este o a patra împărăţie care va fi pe pământ. Ea se va deosebi de toate celelalte, va sfâşia tot pământul, îl va călca în picioare şi-l va zdrobi.

 

24. Cele zece coarne înseamnă că din împărăţia aceasta se vor ridica zece împăraţi. Iar după ei se va ridica un altul care se va deosebi de înaintaşii lui şi va doborî trei împăraţi.

 

25. El va rosti vorbe de hulă împotriva Celui Preaînalt, va asupri pe sfinţii Celui Preaînalt şi se va încumeta să schimbe vremurile şi legea; şi sfinţii vor fi daţi în mâinile lui timp de o vreme, două vremuri şi o jumătate de vreme.

 

Apocalipsa 13:11. Apoi am văzut ridicându-se din pământ o altă fiară, care avea două coarne ca ale unui miel şi vorbea ca un balaur.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Continental_union

In curand Statele Unite Ale Europei

Romana

https://ro.wikipedia.org/wiki/Statele_Unite_ale_Europei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu