marți, 19 aprilie 2022

BIBLIA CU NUMELE DIVIN Geneza 16

BIBLIA CU NUMELE DIVIN

Geneza 16

1 Acum, Sarai soția lui Avram nu i-a născut copii; și ea avea o roabă, o egipteană, pe care o chema Agar. 2 Și Sarai i-a spus lui Avram: „Iată acum, Cel Atotputernic m-a oprit să port sarcină; intră, te rog, la roaba mea; s-ar putea să fiu zidită prin ea.” Și Avram a ascultat de glasul lui Sarai. 3 Și soția lui Avram, Sarai, a luat pe Agar egipteanca, roaba ei, după ce Avram locuise zece ani în țara Canaanului, și i-a dat-o soțului ei Avram ca soție. 4 Și el a intrat la Agar și ea a rămas însărcinată; și când a văzut că a rămas însărcinată, stăpâna ei a fost disprețuită în ochii ei. 5 Și Sarai i-a spus lui Avram: „Greşeala mea să fie asupra ta: am dat roaba mea în sânul tău; și când a văzut că a rămas însărcinată, am fost disprețuită în ochii ei: Cel Atotputernic să judece între mine și tine.” 6 Dar Avram a zis Sarei: „Iată, roaba ta este în mâna ta; fă-i ce este bine în ochii tăi.” Și Sarai s-a purtat-o ​​aspru cu ea și ea a fugit de la fața ei. 7 Și îngerul lui YEHOWAH a găsit-o lângă o fântână de apă în pustie, lângă fântâna din drumul spre Șur. 8 Și a zis: „Agar, roaba Sarai, de unde ai venit tu? Şi unde mergi tu?” Și ea a spus: „Eu fug de fața stăpânei mele Sarai”. 9 Și îngerul lui YEHOWAH i-a zis: „Întoarce-te la stăpâna ta și supune-te sub mâinile ei.” 10 Și îngerul lui YEHOWAH i-a spus: „Îți voi înmulți foarte mult sămânța, încât să nu fie numărată din cauza mulțimii.” 11 Și îngerul lui YEHOWAH i-a zis: „Iată, ești însărcinată și vei naște un fiu; și îi vei pune numele Ismael, pentru că Cel Atotputernic a auzit necazul tău. 12 Și el va fi ca un măgar sălbatic al unui om: mâna lui va fi împotriva fiecărui om și mâna fiecărui om împotriva lui; și el va locui în fața tuturor fraților săi.” 13 Și ea a pus numele Celui Atotputernic care i-a vorbit: „Tu ești un Dumnezeu care vede; căci ea a zis: „Oare nu L-am văzut eu chiar aici pe Cel ce Mă vede?” 14 De aceea fântâna a fost numită Beer-lahai-roi; iată, este între Cades și Bered. 15 Agar i-a născut lui Avram un fiu; și Avram a pus numele fiului său, pe care l-a născut Agar, Ismael. 16 Avram avea optzeci și șase de ani când Agar i-a născut lui Avram pe Ismael.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu